საშინაო
დავალება
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ფაქტობრივი მასალის ცოდნა
|
ფლობს მასალას და არაორგანიზებულად წარმოადგენს
|
ნაწილობრივ ფლობს მასალას და არასრულყო ფილად წარმოად გენს საკითხს
|
ძირითადად ფლობს მასა-ლას და ადექ- ვატურად იყე- ნებს ტერმინ- ებს, საკითხს
წარმოადგენს სრულყოფილად
|
ფლობს მასალას, ყოველთვის ადექვატუ რად იყენ- ებს ფაქტობ რივ ცოდ- ნას და საკ- ითხს წარ- მოადგენს სრულყოფი ლად
|
თეორიული მასალის გამოყენება
|
ფაქტიურად ვერ იყენებს თეორიულ მასალას
|
ნაწილობრივ იყე- ნებს თეორიულ მა- სალას
|
ძირითადად იყენებს თეორიულ მასალას
|
ყოველთვის იყენებს თეორიულ მასალას
|
ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება
|
ვერ ახერხებს იფორმა- ციის მოძიებას
|
მოძიებული ინ-ფორმაცია
მწირია და არაორგანიზე- ბულია
|
მოძიებული მასა ლა ძირითადად
სრულყოფილია, მაგრამ ნაკლე- ბად ორგანიზე- ბული
|
მოძიებული მასალა სრულყოფილია,
მრა- ვალფეროვანი და ორ- განიზებულად არის წარმოდგენილი
|
დაცულია პერიოდულო
ბა
|
თითქმის არასრულებს საშინაო დავალებას
|
ასრულებს ხშირად
|
თითქმის ყოველ თვის ასრულებს
|
სისტემატიურად ასრუ ლებს
|
მიღწეულია შედეგი, მიზა ნი
|
ვერ აღწევს შედეგს
|
იშვიათად აღწევს შედეგს
|
ძირითადად აღწევს შედეგს
|
ყოველთვის აღწევს შედეგს
|
დისკუსია
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
დისკუსიის წესების დაცვა
|
არ იცავს დისკუ სიის წარმარ-
თვის წესებს
|
ნაწილობრივ იცავს დისკუ- სიის
წარმარ- თვის წესებს
|
ძირითადად იცავს დისკუსი- ის წარმართვის წესებს
|
ყოველთვის იცავს დისკუსი- ის წარმართვის წესებს
|
ჩართულობა
|
არ არის ჩართუ- ლი
|
ნაწილობრივ არის ჩართული
|
ძირითადად არის ჩართული
|
ყოველთვის აქტიურად არის ჩართული
|
არგუმენტირება
|
მსჯელობა არა- არგუმენტირე- ბულია
|
მსჯელობა ნაწილობრივაა გამყარებული არგუმენტებით
|
ძირითადად არგუმენტირე ბულია, მაგრამ არადამაჯერე ბელია
|
მსჯელობა დამაჯერებელია და გამყარებუ
ლია შესაბამი- სი არგუმენტე- ბით
|
ტერმინოლოგიისა და სალიტერატუ- რო ენის ფლობა
|
მეტყველებს გაურკვევლად
|
მეტყველებს დამაკმაყოფილე
ბლად,მაგრამ ვერ ფლობს შესაბამის ტერ- მინოლოგიას
|
მეტყველებს გამართულად, ნაწილობრივ ფლობს ტერმი ნოლოგიას
|
საუბრობს სალი ტერატურო ენით,იყენებს შე
საბამის ტერმი- ნოლოგიას
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავს დროის ლი-
მიტს
|
ნაწილობრივ ახერხებს დრო- ის ლიმიტის დაცვას
|
ძირითადად იცავს დროის ლიმიტს
|
იცავს რეგლამენტს
|
პრეზენტაცია
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ვიზუალური ნაწილი
|
არაადექვატური და არაეფექტუ- რია
|
მასალა ნაკლე- ბად შეესაბამება თემას
|
ეფექტურია, მაგ- რამ არასრულყო- ფილი ან პირიქით
|
ზუსტად შეესაბამება ტემას,მრავალფეროვანია ახდენს დადებით ეფექტს აუდიტორიაზე
|
ორიგინალობა, შემოქმედებითობა
|
წარმოდგენილი მასალა უშინაარ სოა
|
წარმოდგენილი მასალა მწირია,
ტრაფარეტულია
|
შემოქმედებითია, მაგრამ მასალა არასრულყოფილია
|
მასალა სრულყოფილია და წარმოდგენილია ორიგინალურად
|
სათქმელის ნათ- ლად და გასაგე-
ბად გადმოცემა
|
სათქმელი ბუნ- დოვანია
|
სათქმელს გად- მოსცემს გასაგე- ბად, მაგრამ არა თანმიმდევრულად
|
სათქმელს გად- მოსცემს გასაგე- ბად, თანმიმდევ- რულად მაგრამ არალოგიკურად
|
საკითხს აშუქებს ამომ- წურავად და ასაბუთებს ლოგიკურად
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
საუბრობს გაურ კვევლად,არ რეა
გირებს აუდი- ტორიის რეაქ-ციაზე
|
ცდილობს აუდი ტორიის ყურად ღების მიპყრო- ბას, მაგრამ ძირი თადად ვერ
ახერხებს
|
გრძნობს აუდიტო- რიას და ძირითა- დად ამყარებს კონ- ტაქტს
|
ფლობს აუდიტორიას, ადექვატურად რეაგირ-
ებს აუდიტორიის რეაქ- ციაზე,
წარმატებით იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის საშუალებ ებს.
|
კითხვებზე ადექ-ვატური პასუხე- ბის გაცემა
|
ვერ პასუხობს შეკითხვებს
|
პასუხი არ არის სრულყოფილი
|
ძირითადად პასუ- ხობს კითხვებს
|
ყველა შეკითხვას პასუ- ხობს ამომწურავად
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავს დრო- ის ლიმიტს
|
ნაწილობრივ ახერხებს დრო- ის ლიმიტის დაცვას
|
ძირითადად იცავს დროის ლიმიტს
|
იცავს რეგლამენტს
|
No comments:
Post a Comment